Vrije inloop op afspraak
De klassieke vrije inloopmomenten, zoals onze cursisten die kennen van vroeger, kunnen we voorlopig niet meer organiseren. We zijn op zoek naar nieuwe vrijwilligers die deze taak op zich kunnen nemen.
In afwachting trachten wij, met de inzet van de huidige vrijwilligers, de grootste nood te lenigen. Heb je een vraag of een probleem rond hardware (toestellen) of software (app’s) dan bieden we je geen onmiddellijke hulp aan, maar wel hulp “op afspraak”.
Om het probleem te melden (dus niet om het op te lossen) en uit te leggen kan je …
- een medewerker aanspreken, voor of na een les (= onze voorkeur)
- het contactformulier op deze website invullen en verzenden, met een zo nauwkeurig mogelijke omschrijving van je probleem of je vraag
- een mail sturen naar beerse@digidak.be met je vraag of je probleem
Digidak zal dan bekijken wie van onze medewerkers het probleem kan aanpakken. Hij/zij zal dan contact met je opnemen, eventueel bijkomende uitleg vragen, en zo nodig een afspraak met je maken in het Digidak-lokaal.
Voor vragen en problemen die buiten onze expertise of normale dienstverlening liggen zullen we je naar de gespecialiseerde vakhandel verwijzen.